Πληρωμές

 Η εξόφληση των αγορών σας μπορεί να γίνει με τους εξής τρόπους:

  1)Αντικαταβολή κατά την παράδοση (Δωρεάν)

  2)Μετρητά με πληρωμή από το κατάστημα

  3)Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό της εταιρίας μας

  4)Χρεωστική κάρτα 


Κατάθεση στους τραπεζικούς λογαριασμούς:


Δικαιούχος : ΖΗΣΙΜΑΤΟΣ ΡΩΜΑΝΟΣ


Eurobank : GR2002602940000870201160956   

Τράπεζα Πειραιώς :  GR4801713890006389144162028

Alpha Bank : GR4001404370437002002008501


    

 Μέχρι την πλήρη εξόφληση του τιμήματος τα εμπορεύματα παραμένουν στην κυριότητα της πωλήτριας επιχείρησης.

 Στις αναγραφόμενες τιμές συμπεριλαμβάνεται ο ΦΠΑ και αφορούν αγορές από το ηλεκτρονικό κατάστημα. Η τιμή αφορά σε πληρωμές μετρητοίς ή μέσω καρτών που γίνονται δεκτές από το σύστημα του site.

Αποστολές

Ο πελάτης μπορεί να παραλάβει τα προϊόντα από το καταστήματά μας ή μπορεί να ζητήσει να αποσταλούν σε μια συγκεκριμένη διεύθυνση. Ο πελάτης ζητείται να δώσει την ημερομηνία που επιθυμεί να παραδοθούν τα προϊόντα, ανεξαρτήτως από το αν θέλει να τα παραλάβει από το κατάστημα ή να τα παραδώσουμε εμείς.

Παρέχουμε (2) δύο διαφορετικούς τρόπους αποστολής των προϊόντων: Courier και Μεταφορική εταιρία.

Για όλες τις περιοχές της Ελλάδος ανεξαρτήτως ποσού η χρέωση επιβαρύνει τον παραλήπτη. Τα ελάχιστα μεταφορικά είναι 5 €

Ενδεικτική χρέωση μεταφορικών:

  • Αττική(μόνο χερσαία): 5 ευρώ και για κάθε επιπλέον κιλό 0,6 ευρώ.
  • Επαρχία(όλη η Ελλάδα εκτός χερσαίας Αττικής): 7 ευρώ και για κάθε επιπλέον κιλό 1 ευρώ.


Στις περιπτώσεις που κρίνεται απαραίτητη η χρήση γερανού, το κόστος επιβαρύνει τον πελάτη.

Το κατάστημα έχει την υποχρέωση να επικοινωνήσει τηλεφωνικώς με τον πελάτη και να κανονίσει την ώρα παράδοσης. Η αποστολή των προϊόντων γίνεται μόνο στις εργάσιμες ημέρες.


Ακύρωση Παραγγελίας

Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να ακυρώσει την παραγγελία μέχρι και 2 μέρες πριν από την ημέρα παραλαβής των προϊόντων. Στη περίπτωση που ο πελάτης επιλέξει η παραγγελία να παραδοθεί την επόμενη ημέρα, μπορεί να ακυρώσει την παραγγελία σε διάστημα 2 ωρών από την ώρα που έλαβε το email επιβεβαίωσης της αγοράς. Μετά το πέρας των παραπάνω χρονικών διαστημάτων η παραγγελία θα παραδοθεί στον πελάτη, και ο πελάτης αναλαμβάνει τα έξοδα αποστολής για να στείλει το προϊόν πίσω στο κατάστημα.